Navigation

Πώς είναι να είσαι 30 χρόνων άντρας και να μην έχεις κάνει ποτέ σεξ στη ζωή σου;

Υπάρχουν εκείνοι που κάνουν τα πάντα για να χάσουν την παρθενιά τους, αλλά... τζίφος. Και κάποιοι άλλοι, που περιμένουν μέχρι να βρουν το σωστό κορίτσι. Όπως επίσης, υπάρχουν κι εκείνοι που απλά δεν τους ενδιαφέρει να κάνουν σεξ. Περνούν και χωρίς αυτό καλά, είτε τους πιστεύεις, είτε όχι.

Το διαδικτυακό portal Whisper κατέγραψε περιπτώσεις αντρών που δηλώνουν παρθένοι ετών 30 και κάτι ή παρά κάτι και οι οποίοι αποκαλύπτουν το λόγο που τους κρατά μακριά από το σεξ, αλλά και το πώς νιώθουν που δεν έχουν βρεθεί στο κρεβάτι με γυναίκα.

          virgin animated GIF 

Ο ρομαντικός

«Είμαι άντρας και παρθένος. Αν και είχα την ευκαιρία να κάνω σεξ με αρκετές γυναίκες, επέλεξα να μην υποκύψω στον πειρασμό. Θέλω να χάσω την παρθενιά μου με κάποια που θα είμαι ερωτευμένος».

Ο αγκαλίτσας

«Ο λόγος που είμαι παρθένος ακόμη, είναι γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ το σεξ. Και μπορεί κάποιοι να με θεωρήσουν τρελό, επειδή είμαι άντρας και θα έπρεπε να έχω μόνο το σεξ στο μυαλό μου, ωστόσο εγώ είμαι περήφανος για το γεγονός ότι προτιμώ τη συντροφιά και την αγκαλιά μιας γυναίκας».

           love animated GIF

Ο καλός στη θεωρία

«Μπορεί να είμαι παρθένος, γνωρίζω όμως τόσα πολλά για τη γυναικεία ανατομία όσα δεν γνωρίζει η πλειοψηφία των αντρών που κάνει σεξ κάθε μέρα».

Ο απελπισμένος

«Κουράστηκα να είμαι παρθένος... Θέλω απλά να χάσω την παρθενιά μου και να βιώσω επιτέλους την εμπειρία της ικανοποίησης που προσφέρει το σεξ. Είμαι άντρας ρε γαμώτο».

            sex animated GIF

Ο ματαιόδοξος

«Είμαι 31 ετών και είμαι ακόμη παρθένος. Τι φταίει; Ότι μικροδείχνω, με αποτέλεσμα οι γυναίκες να με απορρίπτουν πριν καν με γνωρίσουν. Το μισώ!».

Ο αισθηματίας

«Είμαι άντρας και παρθένος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα κάνω σεξ με όποια βρεθεί μπροστά μου. Όταν γίνει το μοιραίο, θέλω να είναι με κάποια με την οποία θα υπάρχει συναισθηματικό δέσιμο».

Ο cool Αλέξης

«Είμαι παρθένος, είμαι άντρας και δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό. Αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι αδυνατούν να καταλαβαίνουν είναι ότι το σεξ δεν φέρνει την ευτυχία και την ολοκλήρωση στη ζωή σου».

Ο άντρας με αρχές

«Είμαι άντρας, είμαι παρθένος και έχω κάποιες αρχές που διέπουν τη ζωή μου. Μία από αυτές είναι το να σέβομαι τις γυναίκες και γι΄αυτό είμαι υπερήφανος. Μένω πάντα πιστός στις αρχές μου και αυτό είναι κάτι που με ευχαριστεί».

Ο μικροβιοφοβικός

«Είμαι 25 και είμαι παρθένος. Δεν το έχω πει στους φίλους μου, γιατί δεν θα με καταλάβουν. Ο λόγος που δεν κάνω σεξ είναι γιατί τρέμω μην κολλήσω κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα».

            fear animated GIF

Ο φοβιτσιάρης

«Είμαι παρθένος ακόμη, γιατί φοβάμαι ότι η πρώτη φορά που θα κάνω σεξ θα είναι ντροπιαστική».

Ο ανασφαλής με το σώμα του

«Ειλικρινά, φοβάμαι να κάνω σεξ γιατί ντρέπομαι για το σώμα μου και τα περιττά κιλά μου. Είμαι πολύ ανασφαλής με την εικόνα μου και δεν θέλω να με βλέπει κανείς γυμνό».

Ο ξαναμμένος

«Είμαι παρθένος, αλλά θέλω τόσο πολύ να κάνω άγριο σεξ με μία γυναίκα, που ερεθίζομαι απίστευτα και μόνο στη σκέψη».

Ο προικισμένος

«Κρύβω ένα κτήνος μέσα στο παντελόνι μου, που είναι έτοιμο να ικανοποιήσει τις πιο hardcore φαντασιώσεις των γυναικών και να προσφέρει ατελείωτη ικανοποίηση, αλλά... Είμαι παρθένος».

               Yosub Kim, Content Strategy Director animated GIF

Ο ηττοπαθής

«Φοβάμαι να αγοράσω προφυλακτικά για να τα έχω σε περίπτωση που μου τύχει να κάνω σεξ, γιατί πολύ απλά ξέρω πως σίγουρα θα λήξουν μέχρι να τα χρησιμοποιήσω».

Ο κατ' επιλογήν παρθένος

«Είμαι 26 ετών και είμαι παρθένος από επιλογή. Δεν το έχω πει σε κανένα. Ποιος θα πιστέψει ότι δεν κάνω σεξ επειδή εγώ δεν θέλω; Μάλλον κανείς».

Ο αναβλητικός

«Είμαι 25 ετών και μέχρι πρότινος δεν επεδίωκα να κάνω σεξ. Δεν με ενδιέφερε και δεν το κυνηγούσα. Και τώρα, τρέχω να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο που άφησα να περάσει ανεκμετάλλευτος».

                running animated GIF




πηγη
Share
Banner

Post A Comment:

0 comments:

Ο Free Teddy Boy ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις , υβριστικά ή συκοφαντικά θα αφαιρούνται!